Возврат и обмен товара
Уважаемые покупатели!
Мы хотим сделать online-шопинг для Вас максимально простым и приятным! Иногда товар может не подойти или не понравиться, поэтому вы всегда можете вернуть его в течении 14 календарных дней после доставки (получения у курьера, в отделении «Нова Пошта» или в отделении «Justin»).
Чтобы вернуть товар, нужно сделать 3 простых шага:
- Написать на электронную почту siellestore@gmail.com о желании вернуть товар, с указанием причины возврата, номера заказа и ваши контактными данными.
- Акуратно упакуйте товар В ОРИГІНАЛЬНУ УПАКОВКУ в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
- Зверніться у найближче відділення «Нова Пошта» або відділення «Justin» і відправте товар разом із заповненими документами на повернення нам, згідно інструкції, яка Вам була надана на електронну пошту. Не вказуйте при відправці замовлення на обмін зворотню доставку або накладений платіж.
- Внимание! Обмен не подошедшего товара происходит за счет покупателя в обе стороны. Если Вы отправили товар за наш счет эти деньги мы вычтем из стоимости товара. В случае неправильной комплектации заказа или брака — пересылка за счет магазина
-
Возврат денег осуществляется в течение 10 дней: на вашу карту Приватбанка или любого другого банка, почтовым переводом.
Все данные для оформления возврата в отделении «Нова Пошта» или в отделении «Justin» будут указаны в ответе на письмо с заявлением на возврат.
ВАЖНО!
Мы не сможем принять возврат в некоторых случаях:
- После 14-ти дней с момента его получения;
- При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо
- Якщо товари були у вжитку.
Шкода, але ми не зможемо оформити повернення на перелік товарів, які не підлягають заміні згідно переліку, який визначено Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.: парфюмерно-косметичні засоби; гребінці; рукавички; ювелірні вироби з дорогоцінних металів; натільну і постільну білизну; панчішно-шкарпеткові вироби; товари в аерозольній упаковці.
Заміна бракованого товару Якщо ви отримали товар із заводським дефектом: пошкоджена упаковка або не працюють механізми (розпилювачі тощо), ми обов'язково обміняємо його на одиницю належної якості. Для обміну бракованого товару звертайтесь за телефонами вказаними на сайті або пишіть на адресу електронної пошти siellestore@igmail.com